Recepten, Smoothie/drankjes

Proteïne frappuccino

Als de temperatuur weer iets omhoog gaat dan heb ik gelijk minder behoefte aan warme dranken. Ik heb daarom voor het eerst dit jaar weer een ijskoffie gemaakt, namelijk een frappuccino. Deze keer heb ik er een beetje eiwitpoeder aan toegevoegd van LivePuri. Je krijgt dan deze heerlijke fluffy proteïne frappuccino. Er komen nog meer mooie dagen aan dus dan is dit zeker een aanrader!

Hoe maak je de proteïne frappuccino?

Wat heb je nodig:
(voor 1 grote beker)

  • Een dubbele sterke koffie of espresso
  • 1 el rauwe honing (optioneel)
  • 20 gram eiwitpoeder (naturel, vanille of kokos)
  • Een handvol ijsklontjes (75 gram)
  • 150 ml amandelmelk

Zet een sterke kop koffie en voeg de rauwe honing door de koffie laat de koffie vervolgens afkoelen. Gebruik wel sterke koffie, want door de ijskontjes wordt de koffie iets slapper van smaak. Doe de afgekoelde koffie doe je in de blender en voeg de ijsklontjes, eiwitpoeder en de amandelmelk toe en mix het goed door elkaar. Schenk het in een glas of jar. Nog een leuk rietje maakt het drankje helemaal af!

Ik gebruik de kokos eiwitpoeder (ongezoet) van LivePuri omdat deze heel puur is qua ingrediënten en samenstelling. Je krijgt echt een zuivere eiwitpoeder. En eiwitten zijn ontzettend belangrijk voor onze spieren, spijsvertering én hormonen!

Bestel met de code FITFOODFAB voor 10% korting.

proteïne frappuccino

fitfoodfab

Hi!

Je vindt hier lekkere én gezonde recepten, fijne (restaurant)tips en informatie over hormonen, gezonde voeding & mindset. Wil je niks missen? Schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief hieronder!

MEER OVER MIJ »

Nieuwsbrief

Ergens naar op zoek?

Andere artikelen

Waar wil je meer over lezen?

Wat vond je van deze blog? Deel hem!

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn

Laatste blogs & recepten

Winkelwagen
Scroll naar top